Näytä kaikki

Kehitysjohtajan katsaus vuoteen 2018

Huh, eikö olekin ollut mahtava vuosi 2018?

Meidän vuoteen on mahtunut paljon hienoja juttuja pysäköinninvalvonnan parissa, mutta haluan kertoa sinulle kahdesta suuresta onnistumisesta. Asetimme viime vuoden lopussa strategiset tavoitteet tälle vuodelle: kehitetään oma, asiakaslähtöinen reklamaatiojärjestelmä ja uusitaan brändi-ilmeemme vastamaan paremmin arvojamme.

Kuten saatat arvatakin, saimme molemmat tavoitteet hienosti maaliin asti. Siitä mitä suurin kiitos kuuluu tietysti koko yli 100-henkiselle ParkkiPate-perheellemme.

Reklamaatiolomakkeesta omaan asiakaslähtöiseen reklamaatiojärjestelmään

Meillä on ollut aiemmin käytössä pysäköinninvalvonta-alalla hyvin suosituksi ratkaisuksi noussut reklamaatiolomake. Lomakkeessa ei sinällään ole ollut mitään vikaa, mutta pysäköinninvalvontamaksun saaneille autoilijoille lomake ei ollut paras mahdollinen. Reklamaatiolomakkeessa autoilija täyttää pysäköinninvalvontamaksun tiedot lomakkeen kautta ja jää tämän jälkeen odottelemaan päätöstä reklamaatiosta tietämättä mitään prosessin etenemisestä. Halusimme tarjota autoilijoille paremman käyttökokemuksen, jonka johdosta lähdimme kehittämään omaa reklamaatiojärjestelmää. IT-tiimimme sai järjestelmän valmiiksi elokuun loppupuolella ja käyttöön järjestelmä otettiin syyskuun alussa.

Saamamme palaute reklamaatiojärjestelmästä on ollut erinomaista. Järjestelmän myötä kaikki pysäköinninvalvontamaksuihin liittyvä tieto löytyy samasta paikasta. Tämä on parantanut huomattavasti asiakaspalvelumme laatua ja lisännyt autoilijoiden tietoturvaa. Olemme huomioineet kaikki GDPR:n asettamat vaatimukset. Autoilijan näkökulmasta reklamaatiojärjestelmä on lomakkeeseen nähden ylivertainen, sillä hän pääsee katsomaan oman valvontamaksunsa tiedot ja kuvat reaaliaikaisesti.

Avainlippu ja brändi-ilme

Kesäkuun alussa saimme varsin iloisia uutisia Suomalaisen Työn Liitolta – meille myönnettiin arvostettu suomalaisesta työstä kertova Avainlippu. 100% suomalaisomisteisena yrityksenä suomalaiset arvot ovat meille hyvin tärkeitä.

Suomalaisuus näkyy myös uudistetussa brändi-ilmeessämme, jossa on otettu vaikutteita suomalaisen designin värimaailmasta. Brändi-ilmeen muutoksessa uudistimme valvonta-autojemme teippausten lisäksi valvontakyltit ja -opasteet.

Katse kohti vuotta 2019 – Panostetaan teknologiakehitykseen ja asiakaspalveluun

Ensi vuoden suunnitelmista uskallan paljastaa sen verran, että panostamme vahvasti teknologiakehitykseen ja asiakaspalveluun. Tarkoituksenamme on kehittää järjestelmiä entistä paremmiksi vastaamaan asiakkaidemme erilaisia tarpeita. Tästä kehityksestä kerron kuitenkin lisää projektin edetessä.

Olemme lisänneet – ja lisäämme – asiakaspalveluumme erityisesti ruotsinkielistä henkilökuntaa, jotta pystymme palvelemaan asiakkaitamme tasavahvasti suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Haluan toivottaa sinulle oikein mukavaa joulua ja rauhallista uutta vuotta 2019! Olkoon ensi vuosi vielä tätäkin vuotta mahtavampi.

Ystävällisin terveisin

Tomi Järvinen

Kehitysjohtaja, hallituksen puheenjohtaja